Saturday, November 19, 2011

macam macam .

assalammualaikum :)
lame sgt ta berblog.
setelah sekian lame baru hari ni rase nak berblog -.-
dh berbulan2 rase nye te berblog.
teramat lah bz.
sgt mcm2 nk cerita d blog ni .

pade 14.11.2011,
tamat lah paper final exam aku d kptm, bangi.
paper yg sgt aku suke.
MANAGEMENT ACCOUNTING.
alhamdulillah, aku dpt menjawab :)
bersyukur sgtt padaMU,
soalan sgt senang :)

lepas mgrib mama n babah amik ku d ostel :)
sgt seronok dpt balik umahh.
thank to kwn2 aku :
ayu,anis,fyda n yaya.
thanks a lot my friendss :)

tp aku jugak sedeyh -.-
hari terakhir aku ta bercakap lgsg dgn fana & erin. huh
aku ta tahu knp jd mcm tu.
aku pulak tido bilik ayu jerr.
yelahh.
aku ni jenis, kalo org ta bercakap dgn aku,
aku un diam lahhh.
aku un balik mcm tu je.
diorg pulak tade kat bilik.
hmm..
aku selalu cite kat ayu.
thanks ayu a.k.a tiramisu sudi dgr segala masalah aku :)


taun depan start 9.01.2012
aku mula praktikal.
huh. excited sebenar nye nak LI,
tp pade mase yg same takut jugakk~
aku mntak kat DEMC shah alam,
tp tahu dapat ke takk? -.-
jawapan nye DEMC akan bgthu hujung bulan 11 ni.
sgtt lambat.
lagi satu aku mintak kat EON kat glenmarie.
kat situ pun ta tahu lagi jawapan.
huh -.-
dah antar surat n resume baru aku tanye
ade elaun ke tak.. mmg bangang tau.
kat DEMC tu , ta tahu lagi.
kat EON tu tade elaun.
so TANAK. hahaha. REJECT.
ok. aku ade lagi satu pilihan,
syarikat audit firm d KL.
mama ta bg, sbb risau. huh
aku nak kat situ sbb ade elaun. hahhahaa
agak menyesal ta bg kptm alamat tu.
huh -.-
ni ta pasal2 kene g kptm balik. huh -.-
berbalik pade mama,
mama seboleh2 ta nak kat situ.
ma terlampau lampau lampau risau -.-
aku ckp kat ma,
ma, plis.. fara dh 21 years old. insyaALLAH berkat doa mama.
fara selamat. ma tamo la risau sgtt -.-
mama cume hmmm je.
huh -.-

SEKIAN :)

No comments:

Post a Comment