Saturday, November 26, 2011

needlovemiss

malam yg MEMBOSANKAN dan SANGAT SUNYI tanpa dia :face37:
aku sentiase NEEDLOVEMISS dia.
hari hari . setiap mase. setiap saat aku menunggu mesej dari dia.
bile aku unline fesbok
aku WAJIB bukak fesbok dia
aku tegok suma gamba gamba dia
macam ayat "saya selalu tengok pic awak bila saya rindu"
"bila saya rindu saya akan tengok wall awak"
"bila saya rindu, saya tatap gambar awak sehinggi menitiskan air mata"
kadang kadang aku terpakse membz an diri
supaya aku lupa an die
tp aku sentiase igat dia
tertanye tanye dia tgh buat ape

layan lagu (kehebatan cinta) d hotfm
so sweeet.
automatik terigat kat dia :face72:
dia tengah watpe lah skrg erk question
sekarang dia berade d UM.
ade game kat UM
dekat sgt.
nak jumpe die
tp keta tade. duit ta byk. huh
tapi duit boleh mntak mama.
tade keta. nak naik ktm malas
arghhhhh. rindu nye aku kat dia.
nak nangis rase.
dulu dia selalu mesej "awak"
tapi srkg :120::120:
dulu kalau balik rumah
"awak jom wc"
arghhhhhhhh exclaim saya rindu sgt sgt sgt sgt sgt kat awak, ...
mungkin awak bz ataupun dh bosan gan sy :face32:
igat lagi awak penah anta mesej :
: "sy x dapat sembunyi an perasaan rindu kat awk"
tapi skrg :s::s::p:
mungkin awak bz

sy nak luah an kat awak tp ta mampu.
saya NEEDLOVEMISS awak sgt sgt sgt sgt :face36:

No comments:

Post a Comment