Sunday, December 25, 2011

maafkan aku.

assalammualaikum.
maafkan aku andai aku yg bersalah.
aku hanya manusia biase
sesgguh nye aku sgt menyanyagi dan menyintai mu sepenuh hati ku
tapi kau hancur an hati aku
sampai aku dah tade perasaan dgn kau
hubungan yang terbina lebih 3 tahun
akhirnye terputus
bukan itu yg ku mintak
tapi aku manusia biase
ade perasaan.
jika betul kau menyanyagi dan mencintai ku
knp kau perlu layan aku mcm tu ?
knp?
dah byk kali aku bagi kau peluang
tapi akhirnye?
hati aku sakit kembali
kau ckp nak berubah?
tapi kau ta berubah.
mcm tu jugak
kenape ?
aku ta mintak duit ko.
aku ta mintak harta kau.
aku cuma nak ko call, mesej aku.
itu aje.
kau ckp aku makwe ko.
tapi mcm mane kau layan aku?
kau layan aku mcm kau tade makwe
lebih baik kau ta payah ade makwe
hati aku dah tak boleh terima kau.
tolong lah terima
antara kite dah tade pape.
maafkan aku.
aku dah tak dapat nak terus kan hubungan kite lagi.
andai kite ade jodoh.
INSYAALLAH kite akan bersama.

No comments:

Post a Comment